Hevosen lajityypillinen ruokinta ja rehustus

Hevosen kokonaisvaltainen hyvinvointi ja hyvä terveys perustuvat tasapainoiseen ja tarkoituksenmukaiseen rehustukseen. Hevosen rehustuksen on muodostuttava rehuista, joita hevosen elimistö on kehittynyt hyödyntämään ravintona. Kutsun tällaista rehustusta lajityypilliseksi ruokinnaksi. 

Ruokintaluentoni lajityypillisestä ruokinnasta ja rehustuksesta voit kuunnella täältä.

Lajityypillinen rehu on kuiturikasta, tärkkelyksetöntä, niukkarasvaista ja sisältää korkea arvoista valkuaista. Sekä karkea- että väkirehujen on täytettävä lajityypillisen rehun ominaisuudet.

Lajityypillisen ruokinnan perusrehu on karkearehu eli korsirehu eli tuttavallisimmin heinä.

Analysoitu hevosheinä täydennetään lajityypillisella väkirehulla kuten Hippuzen.

Perusrehustus eli heinä + mahdollisesti tarvittava väkirehu, täydennetään täydennysrehuin jotka sisältävät vitamiineja, kivennäis ja hivenaineita, entsyymejä ja aminohappoja.

Sivuiltamme löydät suosituksemme hevoselle sopivista rehuista sekä täydennysrehuista.

Ruokintakonsultaatio on asiakkaillemme ilmainen. Jos tarvitset apua ruokinnan suunnitteluun lähetä sähköpostia info@horsebalance.fi. Kerro saatteessa mitä rehuja hevonen syö ja kuinka paljon (kaikki mitä turvasta menee sisään), millaista työtä hevonen tekee, sukupuoli, paino ja mahdolliset oireet.

Peukkusäännöt ruokintaan:

Tiedä mitä syötät, tee heinästä ravintoaineanalyysi jotta tiedät miten, mitä ja kuinka paljon heinä tarvitsee väkirehutäydennystä

Valitse Minesyl perustuotteeksi, Minesyl:llä korvaat kivennäis- ja vitamiinitiivisteet

Valitse muut täydennysrehut hevosen yksilöllisen tarpeen mukaisesti.

Gastrofor on täydennysrehu jota suosittelen yli 90 % tapauksista, Gastrofor kuntouttaa maha-suolikanavaa ja edistää ravinteiden imeytymistä. 

Autan mielelläni tuotevalinnoissa ja ruokintakysymyksissä.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

TÄRKEÄÄ!

Lue tilausvahvistuksesta lähetetty sähköposti huolellisesti sillä se sisältää toimintaohjeet. Tilauksia säilytetään tietokannassa kuukausi (1 kk) jonka jälkeen tilaus peruutetaan. Tilauksen peruutuksesta lähetetään vahvistus asiakkaan sähköpostiosoitteeseen.

Tuotteet ja tuotehinnat
Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteisiimme sisältyy arvonlisäveroa. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Maksutavat
Tilaukset voidaan maksaa ennakkomaksuna tai check out toiminteen kautta omaa nettipankkiyhteyttä käyttäen. Vahvistettuasi tilauksen sinulle lähetetään automaattisesti tilausvahvistus ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.
Jos valitsit maksutavaksi ennakkomaksun, löydät tilausvahvistuksesta tilinumeron jonne voit maksun suorittaa sekä viitenumeron jolla maksu yhdistetään lähetettävään tuotteeseen. Tilaus lähetetään kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Huomaathan että pankkien välinen rahansiirto voi kestää noin kaksi pankkipäivää mikäli oma tilisi ei ole OP:ssa.

Toimituskulut
Toimituskulut riippuvat valitusta toimitustavasta ja tilauksen painosta, maksu lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Jos tilaussumma on vähintään 250 euroa, emme veloita postituskuluja.

Palautusoikeus
Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä poislukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa, pakkaus ei saa olla avattu.
Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on yrityksellä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen. Täydennysrehuissa arvonalennus tehdään aina tuotteen täyteen hintaan saakka.

Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@horsebalance.fi ENNEN tuotteen palauttamista.
HUOM! Tuotteen hinta palautetaan kun tuote on saapunut ja pakkaus on todettu avaamattomaksi. Kuluttaja vastaa palautuskuluista itse. Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.

Tuotevirheen korjaaminen
Jos toimitettu tuote on vioittunut, voit tehdä tuotteesta virheilmoituksen ja jättää vioittuneen tuotteen ns. asiakaspalautuksena postiin. Postimaksua ei sinun tällöin tarvitse maksaa. Lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle.

Tilaukseen liittyvät kysymykset
Autamme sinua mielellämme kaikissa tilaukseen liittyvissä kysymyksissä, lähetä kysymyksesi sähköpostitse osoitteeseen info@horsebalance.fi